Գուրմենիա Գաստրոմարկետի Բրենդինգ

Պատվիրատու: Գուրմենիա Գաստրոմարկետ

Երկիր: Հայաստան

Տարի: 2020

Gurmenia անվանումը (գուրման+Արմենիա) պետք է արտահայտեր գաստրոմարկետի դիրքավորումը շուկայում, տարբերվող ու այն տեսականու առաջարկը, որ գուցե երկար փնտրել եք Հայաստանի սուպերմարկետներում, բայց չէիք գտել։ Նույնպես լոգոյի դեպքում պատկերել ենք և առաջնային անհրաժեշտության մթերքները, և երկրորդային հաճույք պատճառողները։ Կանաչ տերևները, որ փոխարինում են բռնակը, խոսում են գաստրոմարկետում ներկայացված օրգանիկ պրոդուկտների մասին։ Կոնցեպտի շարունակություն դարձավ նաև մեր ստեղծած «Քո համեղ զամբյուղը» սլոգանը, որին կհավատաք Gurmenia-յի տեսականուն ծանոթանալուց և գնումներ կատարելուց հետո։

Բրենդինգի տնօրեն

Կարեն Բաբաջանյան

Գրաֆիկ դիզայներ

Անուշ Ալեքսանյան

Գրաֆիկ դիզայներ

Անի Թարջումանյան

Related Works