Green Farmer բրենդինգ

Պատվիրատու: Green Farmer

Երկիր: Հայաստան

Տարի: 2018

Գունային գամմա:

Լոգոյում պատկերված է մի անորոշ, կարմիր, սրտաձև պտուղ, որը կարող է լինել ելակ, բողկ կամ ցանկացած այլ միրգ, որ կարող եք պատկերացնել։ Նպատակն էր ընդգծել ընկերության սերն ու խնամքը այդ մրգերի և բանջարեղենի աճեցման նկատմամբ: Նման բրենդավորումը հնարավորություն կտա ընկերությանը ադապտացնել լոգոն ապրանքային ցանկացած շարքի փաթեթավորմանը: Բրենդի այս հյութալի գույները շուտով կտեսնեք թարմ հավաքված լոլիկի և «Green Farmer»-ի մնացած ապրանքատեսակների փաթեթավորման վրա:

Սեղմե՛ք «Green Farmer»-ի կայքի դիզայնը ևս տեսնելու համար։

Արտ տնօրեն և դիզայներ

Էդուարդ Քանքանյան

Գրաֆիկ դիզայներ

Լիլիթ Գեղամյան

Related Works