Դռագսման ընկերության բրենդինգ

Պատվիրատու: Դռագսման

Երկիր: Հայաստան

Տարի: 2018

Դռագսմանի` Հայաստանում բետոնի խոշորագույն արտադրողի համար, մենք ստեղծեցինք լոգո և դրա հիմքում ընկած բրենդի կոնցեպտը, որն էլ ամփոփվեց դիպուկ «հիմքերի հիմքը» կարգախոսի մեջ: Այս արտահայտությունը և՛ բառացի, և՛ գաղափարային առումով համապատասխանում է ընկերության արժեքային և գործառույթների համակարգին: Լոգոն կառուցեցինք երեք թափանցիկ խորանարդներով, որոնք ներկայացնում են բետոնի շերտերը, որոնցից ստացվում է այն հիմքը, որ կծառայի դարեր շարունակ:

Կրեատիվ տնօրեն և դիզայներ

Էդուարդ Քանքանյան

Բրենդինգի տնօրեն

Կարեն Բաբաջանյան

Գրաֆիկ դիզայներ

Նարեկ Ասրյան

Գրաֆիկ դիզայներ

Շուշան Գևորգյան

Related Works