Բոնապարտ Սրճարանի Բրենդինգ

Պատվիրատու: Բոնապարտ Սրճարան

Երկիր: Հայաստան

Տարի: 2019

Գունային գամմա:

Այս նախագիծն ինքնին տարբերվում էր հաճախորդի բաց և անվախ մոտեցումից մեր առկայծող և անկանոն գաղափարների, նոր նախաձեռնությունների և դիզայնի լուծումների նկատմամբ: Սա մեզ մղեց շարունակելու ավելի ու ավելի զվարճալի, հաճելի դետալներ ստեղծելն՝ ընդհուպ մինչև ծրագրի ավարտը և սրճարանի բացումը:

Սկզբում մեզ մոտ ծագեց Նապոլեոնի գաղափարը (որը մեր իմացած ամենատարածված խմորեղեններից է) և շարունակեցինք Բոնապարտով (Ֆրանսիայի կայսր Նապոլեոն Բոնապարտի ազգանունը՝ առանց անգլերենում այդ բառի վերջում “e”  տառի): Մենք կազմեցինք կերպարի գլխի մինիմալիստական նկարազարդումը, այնուհետև հասկացանք, որ կան շատ ավելի պատմականորեն կարևոր մարդիկ և կերպարներ, որոնց հեշտությամբ կարելի է ճանաչել իրենց գլխարկներով: Ուստի, մենք շարունակեցինք և ստեղծեցինք մի քանի այլ բրենդային կերպարների, որոնք միասին այժմ կազմում են պատկերը, զարդարում են փաթեթավորման դիզայնը և զվարճալի են հաճախորդների համար, ովքեր փորձում են գուշակել նրանց:

Արտ տնօրեն

Էդուարդ Քանքանյան

Բրենդինգի ղեկավար

Կարեն Բաբաջանյան

Պրոյեկտ մենեջեր

Մաշա Հայրապետյան

Գրաֆիկ դիզայներ

Անուշ Ալեքսանյան

Related Works